dilluns, 6 de maig de 2019

ACTA ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA 02 DE MAIG DE 2019

Data: 02 de maig de 2019
Lloc: biblioteca de l’escola Aqua Alba
Hora d’inici: 18:06 pm
Hora de finalització: 20:13 pm
Assistents: 45 presents + 21 delegats (vots delegats)
Integrants d’AMPA: 6
Entrades i sortides dels i les assistents:
18:49 se’n va una de les persones assistents.
18:52 entra una persona.
19:35 se’n van dues dels assistents.
19:43 marxen dues persones.
19:53 marxen dues de les assistents.
19:59 marxa un dels assistents.


1. Benvinguda.



2. Aprovació de l’acta anterior.
No cal aprovar perquè no s’havia convocat mai abans una assemblea extraordinària.



3. Tresoreria:
- Votació per part dels socis i sòcies assistents en l’aplicació del pagament per TPV pel que fa a quotes i serveis oferts per l’AMPA.
Es pregunta als assistents si estan d’acord o no en la implantació del servei  TPV per realitzar els pagaments propis d’AMPA i es sotmet a votació.

Els resultats d’aquesta votació són:
Abstenció 0
En contra 3
A favor presencials 40 i 21 delegats

Queda aprovada la implantació del pagament via TPV per les quotes d’AMPA per part dels socis i sòcies assistents i vots delegats.

- Votació sobre la donació econòmica per a l’escola per part dels socis i sòcies d’AMPA assistents.
La gestoria que porta els assumptes d’AMPA ens aconsella de no tenir un romanent molt elevat i ens proposa de fer una donació econòmica de 10.000 euros a l’escola i reinvertir així diners en benefici dels nostres fills i filles.
Se li ha proposat a l’escola de fer un llistat de material que actualment es necessita al centre (DESCARREGA EL DOCUMENT AQUÍ). Es llegeix aquest llistat de propostes als assistents i varis dels participants proposen de poder decidir ells i elles mateixos en què invertir aquests diners.
Com que surten varies propostes, decidim:
  • Aplaçar aquesta votació per donar temps a les famílies per proposar en què es poden gastar aquests diners i fer propostes pròpies.
  • Fer un comunicat demanant a les famílies que facin propostes en què es voldrien gastar aquests diners propostes. Des de AMPA enviarem un comunicat via delegades (whatsapp dilluns dia 6 de maig) perquè les famílies puguin enviar propostes via mail i es convocarà una nova assemblea extraordinària per poder votar aquest tema.
  • En quan fem aquest comunicat, tindrem 15 dies per fer propostes. Passats aquests 15 dies, farem l’Assemblea Extraordinària el dia 23 de maig.
  • L’escola podrà prioritzar alguna de les propostes del llistat que ens van aportar i les famílies també podran proposar via mail ampagualba@gmail.com les seves propostes. No s’acceptarà cap proposta que no sigui enviada per mail.

Una de les persones assistents demana l’estat de comptes i, com que convocarem una propera assemblea extraordinària, així es farà.


4. Comissió de festes:
- Playback juny 2019 (temàtica i organització)
Serà el 14 de juny a partir de les 18:00 seguint la organització de cada any.
Aquest any es decideix fer servir gots reutilitzables per produir menys brossa.
Temàtica I wanna dance!! amb sopar de carmanyola.


5. Comissió de llibres, equipaments i menjador:
- Menjador: presentació de la nova proposta d’empresa pel menjador de l’escola.
S’acaba el contracte amb l’empresa de menjador actual i el servei durant els últims temps ja no era tan adequat com quan es va firmar contracte. Tot i que els rumors indiquen que la qualitat de l’actual empresa ha decaigut, no ha arribat cap queixa per escrit al mail de l’AMPA.
Aprofitem per recordar la importància de fer arribar per escrit suggeriments i queixes a través del mail equipament.ampagualba@gmail.com referents a menjador.
Una de les persones de la nostra comunitat presenta un projecte adaptat a la mida de la nostra escola.
Tan l’Escola com l’Ajuntament estan d’acord amb aquest projecte.
Es faria un contracte d’un any.
Les famílies demanen de fer una reunió amb la persona representant de la nova proposta per poder escoltar i preguntar en primera mà a la persona implicada.
Mitjançant votació si que queda aprovat el fet de no renovar amb l’actual empresa de menjador per les queixes i decadència dels productes oferts al llarg d’aquest últim curs.
El resultat d’aquesta votació per tractar la continuïtat o no amb l’actual empresa que porta menjador és:
Vots presencials a favor de continuar amb l’actual empresa de menjador 0
Vots delegats a favor de continuar amb l’actual empresa de menjador 0

Es proposa als assistents de convocar de nou una assemblea extraordinària on es convidarà a la persona encarregada de la nova proposta de menjador perquè pugui presentar el nou projecte i també sobre la possibilitat que, si algú vol presentar una empresa per gestionar el menjador, cal que ens faci arribar la documentació necessària 10 dies abans per poder-la compartir amb els socis i sòcies d’AMPA i fer la posterior votació en aquesta assemblea extraordinària.

6. Comissió d'extraescolars:
- Presentació nova proposta per al curs 2019/2020
Es mantenen activitats que han estat fins ara i s’afegeixen de noves com ara natació, rítmica...
S’ha intentat que tots els dies estiguin presents varies franges d’edat per arribar al màxim possible de franges.
De cares al curs 2019/2020 la preinscripció es podrà fer on line i no hi haurà període de prova.
Us adjuntem proposta (DESCARREGA EL DOCUMENT AQUÍ)

- Festival de fi de curs.
Serà el dia 16 de juny i aquest any hem decidit canviar el format del Festival i crear una jornada per fomentar el caliu entre famílies.
Durarà tot el dia i es proposa una paellada popular a càrrec d’una empresa de càtering (DESCARREGA EL DOCUMENT AQUÍ).
Els tiquets es vendran al Forn, Can Florenci, Avalon i Bordas.

7. Relleu actual AMPA:
- Presentació de les noves candidatures i votació dels socis i sòcies
Com que només hi ha una candidatura, automàticament aquesta assumirà el relleu d’AMPA.

Els nous i noves integrants de Junta d’AMPA seran:
Emma Vila
Juanjo Garcia
Laura Navarro
Sònia Martinez

I les persones que actualment ja estan dins algunes comissions i que continuaran amb la tasca són:
Júlia  – comissió de pati
Maria Fernández – comissió d’extraescolars
Inma Ballesteros – comissió d’extraescolars
Marta  – comissió d’escola verda
Tamara Díaz – comissió de menjador, llibres i equipaments

Com que hi ha varis temes per a una propera Assemblea Extraordinària perquè els socis i sòcies puguin estar prèviament informats i votar aquests temes, degut a la urgència de trobar una nova empresa que gestioni el menjador de l’escola, des d’AMPA us convidem a tots i totes el proper dijous 23 de maig de 2019 a les 18:00 pm a la biblioteca de l’escola per poder tractar aquests temes i d’altres. Recordeu que si no podeu venir i voleu votar, cal que delegueu el vot (DESCARREGA EL DOCUMENT AQUI).
Moltes gràcies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L’ús genèric masculí en aquest bloc no suposa cap discriminació per raons de gènere. S’assumeix com a una característica de la llengua catalana.