DE L'AMPA DE L'ESCOLA AQUA ALBA 19/06/2018
Identificació de la sessió:
Núm. de la sessió: 02/2017/2018
Caràcter: ordinari
Data: 19/06/2018
Horari: de 19:00 a 20:30 pm
Lloc: Escola Aqua Alba
Assistents: 9 socies incloent la Junta
A Gualba, a les 19:00 pm en primera
convocatòria del 19 de juny de 2018, es reuneix l'Assamblea General Ordinària
de l'AMPA de l'Escola Aqua Alba amb l'ordre del dia següent:
1. Benvinguda
2. Aprovació acta anterior
3. Estat de comptes
4. Casal d’Estiu
5. Comissió de festes
6. Cmissió de llibres, equipaments i
menjador
7. Comissió d'extraescolars.
8. Comissió de pati de l'Escola
9. Torn obert de preguntes, propostes
i suggeriments
L'assemblea s'inicia a l'hora
prevista amb totes els membres de la Junta menys la Tresorera que no han pogut
assistir per qüestions laborals. En el seu nom la Presidenta assumeix la tasca
de parlar de temes de tresoreria i prendre notes.
No hi assisteix cap representant per
part de l'escola però si una persona que fa de representants de pares i mares
en el Consell Escolar.
Desenvolupament de la sessió:
1. Benvinguda
La presidenta de l'AMPA obre la
sessió donant les gràcies per l'assistència i justificant les absències per
motius laborals.
2. Aprovació acta anterior
S’aprova l’acta de la sessió anterior
sense cap vot en contra.
3. Estat de comptes
A falta de tancar encara els
ingressos i despeses de les darreres activitats dutes a terme al mes de juny,
es preveu un saldo positiu, tot i que encara no es disposa de balanç definitiu.
A banda de les despeses habituals ja
previstes, l’ampa s’ha fet càrrec de les despeses de formació de varis dels
integrants de la Comissió de Pati i de la pintura emprada per decorar parets i
terra del pati amb dibuixos.
4. Casal d’estiu
Aquest any ha tingut millor
acceptació l’oferta de casal i casalet tardes. Es preveu l’assistència de més
de 30 nens les primeres setmanes de casal i uns 26 l’última setmana.
S’ha intentat donar el servei
complet d’hores amb l’ampliació de casalet a la tarda, vist que anys anteriors
no es rebien peticions de casal a la tarda, però continuen havent pares que
necessiten el servei, pel que tot apunta que aquest és el motiu de la bona
acceptació.
El Casal per la setmana de
setembre no ha rebut prous peticions, pel que es farà un darrer recordatori als
pares (inclosos els que s’incorporen a P3 al Setembre) per tal de que veure si
amb la incorporació d’algun nen més es podria tirar endavant l’activitat.
En cas de que es rebin les
peticions necessàries s’haurà de demanar els permisos adients per tal de
complir amb la normativa vigent en quant a l’hora de menjador, ja que durant
aquesta setmana no s’ofereix com a tal, i s’haurien d’establir altres
5. Comissió d'equipaments, llibres i menjador
L’empresa proveïdora dels xandalls
diu no podrà lliurar la comanda al setembre encara que fem presentem al juliol.
És per aquest motiu que es decideix endarrerir la comanda per tal de que ens
arribi a l’Octubre. Es farà un dia de prova de talles, els pares podran demanar
segons les seves necessitats i se’ls donarà instruccions per fer el pagament.
No es tramitarà cap comanda que no hagi estat pagada segons l’indicat.
6. Comissió d'extraescolars
S’està treballant la nova oferta
d’activitats per al curs vinent. Es planteja la possibilitat de canviar
d’empresa d’extraescolars donats els inconvenients que hem trobat aquest curs.
S’ha millorat la gestió però hi hagut queixes en quant al desenvolupament de
les activitats.
Es farà una presentació junt amb la
nova empresa proposada. Es tracta de Dànsala, una empresa local amb monitors
locals, el que minimitza les absències i problemes amb les substitucions
puntuals de monitors.
Les inscripcions es planteja fer-les
al mes de juny per tal que els pares puguin conèixer abans de setembre quines
activitats de les que hagin sol·licitat finalment es duran a terme (si
compleixen requisits d’inscripcions mínimes).
7. Comissió de pati
Ja han enviat part de la documentació
que l’Ampa els va requerir a la darrera reunió. Una representant del grup
informa que estan treballant en la calendarització de les feines i que esperen
breu poder-nos-la lliurar. Demanen saber si l’AMPA contribuirà amb el cost de
les tasques a fer i se’ls recorda que no podem donar resposta fins que sapiguem
pressupost i tota la documentació hagi estat lliurada. De totes maneres,
ambdues parts valoren molt positivament com els avenços que s’estan fent, tant
en la comunicació entre AMPA i el grup de Pati com amb les feines i iniciatives
que s’estan duent a terme.
9. Torn obert de preguntes, propostes i suggeriments
La presidenta aixeca la sessió a les
20:30 h, de la qual en fa aquesta mateixa acta.
Mercè Pagès Hernández
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada